Na ndiqni :

Shendeti

5 shenjat që të lajmërojnë se trupit i mungon kolagjeni

Postuar


A i mungon trupit tënd kolagjeni?

Kolagjeni – aq shumë i përmendur në reklamat e në revistat e bukurisë, në këshillat e specialistëve, është një produkt mjaft i rëndësishëm në trupin tonë. Nëse trupit i mungon kjo proteinë vitale, shenjat që shfaq janë të dukshme.

Çfarë është kolagjeni?

Ka gjithsej mbi 20 lloje të ndryshme të kolagjenit në trupin tonë. Grupet kanë funksione specifike. Për shembull, disa lloje kolagjenësh janë të domosdoshëm për ruajtjen e shëndetit të organeve të brendshme, ndërsa një lloj tjetër është i nevojshëm për lëkurën e butë.

Ka një sërë arsyesh që tregojnë nëse kolagjeni i mungon trupit. E para është ajo që ka të bëjë me rrudhjen e lëkurës me kalimin e moshës. Një arsye tjetër pse kolagjeni fillon të jetë gjithmonë e më i paktë në trup është edhe ekspozimi i shumtë në diell. Sëmundjet e indeve dhe sëmundjet autoimune si lupusi dhe artriti reumatoid mund të shkaktojnë një rënie të ndjeshme të kolagjenit në trup.

A i mungon trupit tënd kolagjeni?

Për shkak se kolagjeni mund të shfaqet në sisteme të shumëfishta në trup, edhe simptomat treguese mund të jenë disa:

Dhëmbët

Kolagjeni është shumë i rëndësishëm për mishrat e dhëmbëve. Pa kolagjen të mjaftueshëm, mishrat mund të fillojnë të bien dhe dhëmbët të lirohen. Shenjat janë zakonisht dhimbje dhëmbësh, dhëmbë më të ndjeshëm, madje edhe humbje e hershme e dhëmbëve.

Muskujt

Ashtu si kërcet, edhe muskujt kanë nevojë për kolagjen për të qenë të fortë. Ata që vuajnë nga mungesa e kolagjenit, shpesh ankohen për dhimbje muskujsh dhe dhimbje kockash.

Flokët

Një element fizik që zbulon se ke mungesë kolagjeni janë flokët. Kolagjeni mbush hapësirën rreth folikulave të flokëve. Kur nuk ka kolagjen të mjaftueshëm, flokët janë të hollë, të dobët dhe dalëngadalë fillojnë të bien. Kolagjeni gjithashtu lufton radikalet e lira që dëmtojnë skalpin dhe pengojnë rritjen e flokëve.

Rrudhat

Kolagjeni u jep forcë qelizave të lëkurës. Prandaj nuk është çudi që mungesa e kolagjenit shkakton tharje të lëkurës, mungesë të elasticitetit dhe krijimin e rrudhave me kalimin e kohës. Siç dihet, prodhimi i kolagjenit në trup zvogëlohet me moshën, por rrezatimi ndaj rrezeve UV dhe radikalet e tjera të lira përshpejtojnë në mënyrë të ndjeshme formimin e rrudhave.

Celuliti

Çuditërisht, celuliti nuk është vetëm mungesë lëngjesh nën lëkurë. Ai shkaktohet edhe nga mungesa e kolagjenit, sepse pa këtë proteinë të veçantë, lëkura fillon të krijojë rrudhë dhe gropa. Kur nivelet e kolagjenit janë të ulëta, lëkura më e hollë dhe më e dobët ndërton një tepricë më të lëngshme krahasuar me lëkurën në zona të tjera të trupit.

Tani që e di se cilat janë shenjat që trupit i mungon kolagjeni, mund të fillosh të bësh hapat e nevojshëm për ta shmangur këtë mungesë. Për fat të mirë, ka një numër trajtimesh, ushqimesh, madje edhe produkte bukurie që rritin sasinë e kolagjenit në lëkurë.
Vetëm mbaj parasysh se me kalimin e moshës, niveli i prodhimit të kolagjenit bie. Nëse dyshon se mungesa e kolagjenit mund të shkaktohet nga ndonjë sëmundje, atëherë kërko ndihmë mjekësore.

Komentet
VAZHDO TA LEXOSH
Advertisement

Shendeti

​Ilaçet kundër kolesterolit dhe presionit të gjakut mund të zvogëlojnë rrezikun e vdekjes nga COVID

Postuar

Nga


Barnat për uljen e kolesterolit mund të rrisin mundësinë e mbijetesës në infeksionin COVID-19 dhe të zvogëlojnë rrezikun e zhvillimit të një forme më të rëndë të sëmundjes, tregojnë rezultatet e një studimi të ri.

Një analizë e më shumë se 10.000 njerëzve të pranuar në 140 spitale në Shtetet e Bashkuara zbuloi se statinat, ilaçet për uljen e kolesterolit, si dhe ilaçet e presionit të gjakut, ulin vdekshmërinë e koronavirusit me 40 për qind midis atyre që i morën ato para shtrimit në spital.

Rreziku i zvogëluar i vdekjes ishte më i lartë tek ata që morën statina vetëm (46 për qind) sesa te pacientët që përdorën vetëm ilaçe të tensionit të lartë (27 për qind).

Raporti i rezultateve është i ngjashëm për sa i përket progresit të sëmundjes; njerëzit e trajtuar me statina kishin një rrezik 25 për qind më të ulët të zhvillimit të një forme më të rëndë, ndërsa ata që morën ilaçe antihipertensive kishin një rrezik për 11 për qind më të ulët.

Përfitimet mbetën të dukshme edhe pasi shkencëtarët morën parasysh konsumin e barnave të tjera, kushtet shëndetësore dhe të dhëna të tjera të pacientëve.

Përfitimi i ilaçeve është se ato mund të lehtësojnë inflamacionin në trup që shpesh shkakton rezultate të rënda të infektuara me koronavirus, pretendojnë studiuesit në hulumtimin e botuar në revistën PLOS ONE.

“Në fillim të pandemisë, ne ishim të interesuar nëse ilaçet për trajtimin e sëmundjeve të sistemit kardiovaskular do të ndikonin negativisht në infeksionet e shkaktuara nga koronavirusi”, tha autori i hulumtimit, Lori Daniels.

“Ne zbuluam se jo vetëm që statinat dhe ilaçet përdoren për të trajtuar hipertensionin të sigurt, por ato mund të mbrojnë të sëmurët nga koronavirusi, veçanërisht ata që vuajnë nga hipertensioni dhe sëmundjet kardiovaskulare”, shtoi Daniels, profesor në Universitetin e Kalifornisë.

Komentet
VAZHDO TA LEXOSH

Shendeti

​Shkoni në shtrat të uritur ose hani natën vonë?

Postuar

Nga


Shumë do të thonë se nuk është mirë të hani natën vonë, por çka nëse e bëni këtë?

Nëse hani vonë, do ta keni të vështirë të bini në gjumë, por të shkoni në shtrat i uritur nuk është gjithashtu një mundësi ideale.

Dëgjoni trupin tuaj. Nëse jeni të uritur, hani, pa marrë parasysh kohën e ditës. Mendojeni si një mundësi tjetër për të ushqyer trupin tuaj dhe për t’i dhënë ushqyesve të nevojshëm, shkruan Body and Soul.

Më idealja për trupin tuaj është të përpiqeni të caktoni vaktet dhe snacks gjatë ditës në mënyrë që të mos vini të uritur pak para gjumit.

Herën tjetër kur të gjendeni në këtë dilemë, disa meze të lehtë të shëndetshëm para gjumit mund të shtypin sulmin tuaj të urisë pa kalori, sheqer dhe yndyrë të panevojshme.

Disa prej tyre janë: fruta të freskëta, kajsi të thata, bukë e thekur me pak gjalpë kikiriku, disa lugë kos dhe manaferra, një copë djathë dhe disa biskota integrale, një vezë të zier fort dhe humus.

Komentet
VAZHDO TA LEXOSH

Shendeti

​Çfarë i ndodh trupit tonë pasi ngasim biçikletë për një orë?

Postuar

Nga


Çiklizmi është një nga format e preferuara të rekreacionit, por ngadalë po bëhet mjeti kryesor i transportit.

Ndër të tjera, përmirëson shëndetin mendor, ndërton muskujt, zvogëlon rrezikun e sëmundjes së zemrës, ka një efekt pozitiv në tru, siguron gjumë më të mirë, forcon sistemin imunitar dhe shumë më tepër.

Ndërsa udhëtoni me biçikletë, ju jeni më pak të përqendruar në djegien e kalorive, lodhje dhe djersitje, dhe numri i kalorive të djegura rritet pa u përqendruar shumë. Ta themi thjesht, krijon një ndjenjë të mirëqenies që nuk është e pranishme në shumicën e formave të ushtrimit.

Një orë biçikletë në ditë është një mënyrë e shkëlqyeshme për të inkurajuar humbjen e peshës. Një person prej 80 kilogramësh do të djegë rreth 650 kalori gjatë një ore ngasje me një intensitet të moderuar.

Këto nuk janë të gjitha përfitimet e një udhëtimi një orë me biçikletë.

Shkencëtarët kanë zbuluar se ngasja e një biçiklete përmirëson gjendjen shpirtërore. Kur një person është i qetë dhe ndihet mirë, ka shumë më pak të ngjarë të ndiejë nevojën për të ngrënë shumë me ëmbëlsira dhe ushqime jo të shëndetshme.

Një orë vozitje në ditë do të ndihmojë gjithashtu në ndërtimin e muskujve, dhe rritja e masës muskulore krijon një formë të hollë dhe trupore.

Përveç kësaj, muskujt djegin më shumë kalori sesa dhjamin, edhe kur jeni ulur. Kjo do të thotë që edhe pas atyre orëve të biçikletës, trupi juaj do të djegë më shumë kalori se zakonisht.

Një orë në ditë në biçikletë do të jetë e mjaftueshme për të përmirësuar sistemin tuaj imunitar dhe për të luftuar më mirë infeksionet.

Komentet
VAZHDO TA LEXOSH

Trendet e Momentit