Na ndiqni :

Shendeti

Stresi shkakton tkurrjen e trurit – Si mund ta parandaloni atë?

Postuar

Stresi mund të jetë një aspekt i pashmangshëm i përditshmërisë sonë, por nëse ai nuk eliminohet shpejt, atëherë përbën problem.

Thuhet se çka nuk na vret na bën më të fortë dhe shpesh na leverdis ta besojmë, sidomos kur bëhet fjalë për sfida të mëdha, strese e shqetësime të përsëritura.

Për shembull, një studim i Institutit të Shëndetit Publik mbi stresin në punë, tregon se stresi i përjetuar në punë është në nivele më të larta se stresi në jetën e përgjithshme, transmeton lajmi.net.

Sondazhe të tjera të kryera në vend vite më parë, tregonin se 74% e studentëve në Shqipëri preken nga një nivel i lartë stresi dhe 55% e tyre kanë nevojë për ndihmë.

Stresi mund të jetë një aspekt i pashmangshëm i përditshmërisë sonë, por nëse ai nuk eliminohet shpejt, atëherë përbën problem.

Tek disa njerëz, stresi mund të zgjasë për javë, muaj apo vite.

Pasojat janë të rënda e shpesh të fshehura.

Sipas ekspertëve, një prej pasojave më dramatike të stresit vërehet tek truri i cili tkurret si pasojë e tij.

Ndikimi I Stresit Tek Truri

Kur njeriu është i stresuar, organizmi i tij prodhon kortizol.

Në sasi të limituara, kortizoli nuk përbën problem.

Ai ka aftësinë të ulë tensionin e gjakut, të mbajë nën kontroll sheqerin në gjak dhe të pakësojë inflamacionin në organizëm.

Por nëse njeriu është gjithë kohën i stresuar, organizmi i tij ka një rrjedhë të pashtershme kortizoli.

Nivelet e larta të kortizolit e shtyjnë njeriun drejt mbipeshës, sëmundjeve të zemrës, depresionit, tensionit të lartë të gjakut dhe një stili jo të shëndetshëm jetese.

Mjekët amerikanë paralajmërojnë se nivelet e larta të kortizolit zvogëlojnë volumin e trurit.

Aftësitë më të prekura nga stresi janë ato të të nxënit, kujtesës, mendimit, emocioneve dhe ndërveprimit.

Studimet konfirmojnë se gratë me një nivel të lartë kortizoli në gjak kanë aftësi të dobëta të të nxënit dhe të kujtesës.

Sipas tyre, nëse truri tkurret dhe kujtesa është problematike, në harkun kohor të 10-20 viteve, njeriu përballet me rrezikun e lartë të sklerozës.

Këto gjetje duhet të shërbejnë si një këmbanë alarmi, sidomos për njerëzit që nuk i dhurojnë vetes pushim dhe e stërmundojnë atë ditë e natë.

Si Të Fitoni Betejën Me Stresin?

Stresi është një armik që mund të mundet lehtë me disa ndryshime të thjeshta në stilin e jetesës.

Mjaftojnë 10 minuta ecje e shpejtë në ditë për të marrë energjitë e nevojshme për t’i paraprirë një situate stresuese.

Aktiviteti fizik çliron endorfinë.

Ky hormon përmirëson aftësitë e të menduarit, përqendrimit dhe humorin.

Roli i gjumit kundër stresit nuk duhet nënvlerësuar kurrë.

Kur është në gjumë, trupi dhe truri rigjenerohen.

Ushqyerja e shëndetshme është shumë e rëndësishme kundër stresit.

Frutat, perimet, drithërat e plota dhe karbohidratet komplekse stimulojnë prodhimin e serotoninës, e cila përmirëson humorin.

Mos harroni të merrni mjaftueshëm vitaminë C, e cila ul natyrshëm nivelet e kortizolit.

Komentet

Shendeti

​Ilaçet kundër kolesterolit dhe presionit të gjakut mund të zvogëlojnë rrezikun e vdekjes nga COVID

Postuar

Nga


Barnat për uljen e kolesterolit mund të rrisin mundësinë e mbijetesës në infeksionin COVID-19 dhe të zvogëlojnë rrezikun e zhvillimit të një forme më të rëndë të sëmundjes, tregojnë rezultatet e një studimi të ri.

Një analizë e më shumë se 10.000 njerëzve të pranuar në 140 spitale në Shtetet e Bashkuara zbuloi se statinat, ilaçet për uljen e kolesterolit, si dhe ilaçet e presionit të gjakut, ulin vdekshmërinë e koronavirusit me 40 për qind midis atyre që i morën ato para shtrimit në spital.

Rreziku i zvogëluar i vdekjes ishte më i lartë tek ata që morën statina vetëm (46 për qind) sesa te pacientët që përdorën vetëm ilaçe të tensionit të lartë (27 për qind).

Raporti i rezultateve është i ngjashëm për sa i përket progresit të sëmundjes; njerëzit e trajtuar me statina kishin një rrezik 25 për qind më të ulët të zhvillimit të një forme më të rëndë, ndërsa ata që morën ilaçe antihipertensive kishin një rrezik për 11 për qind më të ulët.

Përfitimet mbetën të dukshme edhe pasi shkencëtarët morën parasysh konsumin e barnave të tjera, kushtet shëndetësore dhe të dhëna të tjera të pacientëve.

Përfitimi i ilaçeve është se ato mund të lehtësojnë inflamacionin në trup që shpesh shkakton rezultate të rënda të infektuara me koronavirus, pretendojnë studiuesit në hulumtimin e botuar në revistën PLOS ONE.

“Në fillim të pandemisë, ne ishim të interesuar nëse ilaçet për trajtimin e sëmundjeve të sistemit kardiovaskular do të ndikonin negativisht në infeksionet e shkaktuara nga koronavirusi”, tha autori i hulumtimit, Lori Daniels.

“Ne zbuluam se jo vetëm që statinat dhe ilaçet përdoren për të trajtuar hipertensionin të sigurt, por ato mund të mbrojnë të sëmurët nga koronavirusi, veçanërisht ata që vuajnë nga hipertensioni dhe sëmundjet kardiovaskulare”, shtoi Daniels, profesor në Universitetin e Kalifornisë.

Komentet
VAZHDO TA LEXOSH

Shendeti

​Shkoni në shtrat të uritur ose hani natën vonë?

Postuar

Nga


Shumë do të thonë se nuk është mirë të hani natën vonë, por çka nëse e bëni këtë?

Nëse hani vonë, do ta keni të vështirë të bini në gjumë, por të shkoni në shtrat i uritur nuk është gjithashtu një mundësi ideale.

Dëgjoni trupin tuaj. Nëse jeni të uritur, hani, pa marrë parasysh kohën e ditës. Mendojeni si një mundësi tjetër për të ushqyer trupin tuaj dhe për t’i dhënë ushqyesve të nevojshëm, shkruan Body and Soul.

Më idealja për trupin tuaj është të përpiqeni të caktoni vaktet dhe snacks gjatë ditës në mënyrë që të mos vini të uritur pak para gjumit.

Herën tjetër kur të gjendeni në këtë dilemë, disa meze të lehtë të shëndetshëm para gjumit mund të shtypin sulmin tuaj të urisë pa kalori, sheqer dhe yndyrë të panevojshme.

Disa prej tyre janë: fruta të freskëta, kajsi të thata, bukë e thekur me pak gjalpë kikiriku, disa lugë kos dhe manaferra, një copë djathë dhe disa biskota integrale, një vezë të zier fort dhe humus.

Komentet
VAZHDO TA LEXOSH

Shendeti

​Çfarë i ndodh trupit tonë pasi ngasim biçikletë për një orë?

Postuar

Nga


Çiklizmi është një nga format e preferuara të rekreacionit, por ngadalë po bëhet mjeti kryesor i transportit.

Ndër të tjera, përmirëson shëndetin mendor, ndërton muskujt, zvogëlon rrezikun e sëmundjes së zemrës, ka një efekt pozitiv në tru, siguron gjumë më të mirë, forcon sistemin imunitar dhe shumë më tepër.

Ndërsa udhëtoni me biçikletë, ju jeni më pak të përqendruar në djegien e kalorive, lodhje dhe djersitje, dhe numri i kalorive të djegura rritet pa u përqendruar shumë. Ta themi thjesht, krijon një ndjenjë të mirëqenies që nuk është e pranishme në shumicën e formave të ushtrimit.

Një orë biçikletë në ditë është një mënyrë e shkëlqyeshme për të inkurajuar humbjen e peshës. Një person prej 80 kilogramësh do të djegë rreth 650 kalori gjatë një ore ngasje me një intensitet të moderuar.

Këto nuk janë të gjitha përfitimet e një udhëtimi një orë me biçikletë.

Shkencëtarët kanë zbuluar se ngasja e një biçiklete përmirëson gjendjen shpirtërore. Kur një person është i qetë dhe ndihet mirë, ka shumë më pak të ngjarë të ndiejë nevojën për të ngrënë shumë me ëmbëlsira dhe ushqime jo të shëndetshme.

Një orë vozitje në ditë do të ndihmojë gjithashtu në ndërtimin e muskujve, dhe rritja e masës muskulore krijon një formë të hollë dhe trupore.

Përveç kësaj, muskujt djegin më shumë kalori sesa dhjamin, edhe kur jeni ulur. Kjo do të thotë që edhe pas atyre orëve të biçikletës, trupi juaj do të djegë më shumë kalori se zakonisht.

Një orë në ditë në biçikletë do të jetë e mjaftueshme për të përmirësuar sistemin tuaj imunitar dhe për të luftuar më mirë infeksionet.

Komentet
VAZHDO TA LEXOSH

Trendet e Momentit