Na ndiqni :

LifeStyle

Vini re! Ja si të kujdeseni për lëkurën gjatë natës në verë

Postuar

Është e rëndësishme të kujdeseni për lëkurën gjatë gjithë kohës, por gjatë stinës së verës kërkon vëmendje më të madhe. Gjatë kësaj periudhe lëkura bëhet më e thatë dhe si rezultat duket jo e shëndetshme. Për këtë rekomandohet një rutinë kujdesi gjatë mëngjesit por nuk duhet anashkaluar dhe mbrëmja.

Pastroni fytyrën tuaj

Nuk mjafton thjesht të hiqni make up-in nga fytyra. Duhet ta lani dhe të përdorni një pastrues me ujë të vakët për ta pastruar sa më mirë fytyrën tuaj në mënyrë që të arrini rezultatet e dëshiruara nga ju.

Hidratojeni lëkurën

Mos harroni ta hidratoni lëkurën gjatë mbrëmjes. Pa hidratuesin e duhur, lëkura fillon dhe e humbet shkëlqimin. Zgjidhni produktin sipas tipit të lëkurës sepse në të kundërt të gjitha përpjekjet tuaja nuk do të japin një rezultat pozitiv.

Kujdesuni për buzët tuaja

Në sezonin e verës, duhet të kujdeseni dhe për buzët. Para se të shtriheni duhet të largoni qelizat e vdekura të lëkurës me ujë të ngrohtë dhe aplikoni një zbutës buzësh.

Flini me shpinë

Për të shmangur problemin e rrudhave në fytyrë mos flini me shpinë. Kur flini në këtë qëndrim, fytyra shtypet drejt jastëkur, zakon që rrit shanset për krijimin e rrudhave.

 


Komentet

LifeStyle

Përfitime shëndetësore që nuk i prisni nga frutat më të famshme të verës

Postuar

Nga


Rrushi është fruti më i shquar dhe më i famshëm i verës, i karakterizuar nga përmbajtja e tyre e lartë e lëndëve ushqyese të nevojshme për trupin, dhe përfitimet shëndetësore që ato ofrojnë për organe të ndryshme jetësore, por ato sigurojnë mëlçinë në veçanti me shumë përfitime:

1- Parandalimi i oksidimit të yndyrnave të mëlçisë

Rrushi zvogëlon shanset e oksidimit të acideve yndyrore, falë përmbajtjes së tyre në antioksidantë, të cilët pengojnë stresin oksidativ të shkaktuar nga aktiviteti i radikaleve të lira në trup, dhe parandalojnë që ajo të ndikojë në enët e gjakut që ushqejnë mëlçinë.

2- Pastroni mëlçinë

Rrushi i të gjitha llojeve luan një rol të madh në pastrimin e mëlçisë nga efektet e ngrënies së ushqimeve dhe pijeve të ndotura dhe jo të shëndetshme, dhe arsyeja është sepse ato përmbajnë polifenole, një antioksidant që ndihmon në pastrimin e trupit nga toksinat.

3- Mbrojtja e mëlçisë nga cirroza

Një studim i botuar në 2014, provoi se ngrënia e rrushit të kuq mbron nga cirroza, sepse përmban resveratrol, i cili kontribuon në mbrojtjen e qelizave të mëlçisë nga dhëmbëzimet, përveç riparimit të qelizave të dëmtuara, përmes vetive të tij antioksiduese.

4- Parandalimi i kancerit të mëlçisë

Resveratroli në rrushin e kuq ofron një përfitim tjetër për shëndetin e mëlçisë, pasi disa studime kanë zbuluar se vetitë e tij antioksiduese zvogëlojnë incidencën e disa llojeve të kancerit, përfshirë kancerin e mëlçisë.

 

 

 

/abcnews.al




Komentet
VAZHDO TA LEXOSH

LifeStyle

Ju lodhen sytë nga qëndrimi para kompjuterit? Këto ushtrime të shpejta do t’ju çlodhin menjëherë

Postuar

Nga

Punët e shumta në ditët e sotme janë ato të cilat na “detyrojnë” të qëndrojmë përpara kompjuterit apo celularit për orë të gjata. Ky është një problem i madh pasi dëmtojmë sytë dhe trupin tonë nga mënyra e qëndrimit. Por ka një zgjidhje për të gjitha, bëhuni pozitivë. Ekspertët kanë cilësuar metodën 20-20-20, ja çfarë do të thotë kjo:

1.Çdo 20 minuta shkëpusni sytë nga kompjuteri, ktheni kokën dhe shikoni një objekt të vendosur 20 hapa (6m) më tutje. Kjo gjë ndihmon në ndryshimin e fokusit të syve, një domosdoshmëri për sytë e lodhur!

2.Mbyllni dhe hapni sytë 20 herë radhazi, për t’i qetësuar dhe hidratuar.

3.Duhet të bëni 20 hapa pas çdo 20 minutash të ulur. Kjo ndihmon jo vetëm në çlodhjen e syve, por edhe në qarkullimin e gjakut në të gjithë trupin.

Këto që përmendëm më lart janë metoda të domosdoshme për ju që kaloni kohën më të madhe para kompjuterit. Ju duhet t’i zbatoni ato për të pasur sy të kthjellët dhe të shëndetshëm.

Gjatë kohës që punoni në celular, në mënyrë të herëpashershme dhe sidomos kur i ndjeni sytë të lodhur apo si “të veshur”, largojini nga ekrani. Vështroni nga dritarja, sa më larg , për 25 sekonda. Pastaj, për 25 sekonda të tjerë, mbajini mbyllur. Pas këtyre veprimeve, rikthejuni punës suaj, duke e përsëritur këtë gjë, sa herë e ndjeni të nevojshme.


Komentet
VAZHDO TA LEXOSH

LifeStyle

Nuk thuhet kot “ne jemi çfarë hamë”, ushqimi juaj i preferuar tregon shumë për personalitetin tuaj

Postuar

Nga


Zgjedhjet e ushqimit që bëjmë çdo ditë pasqyrojnë disa tipare të personalitetit tonë dhe vëzhgimi i një personi në tryezë gjatë ngrënies na lejon të kuptojmë shumë gjëra në lidhje me të, pasi është provuar se ekziston një korrelacion midis mënyrës në të cilën konsumohet një vakt, karakterit dhe madje edhe seksualitetit të tij.

Sasia e ushqimit që hamë, për shembull, është në gjendje të zbulojë shumë anë të fshehura dhe të errëta të jetës emocionale dhe sentimentale të një personi, pasi ata që kanë tendencë të hanë shumë pak ose kanë çrregullime të anoreksisë, shfaqin refuzimin e ushqimit dhe të marrëdhënieve seksuale, një lloj hakmarrje e synuar ndaj familjes ose prindërve, por në të vërtetë e drejtuar ndaj vetvetes.

Nga ana tjetër, ata që kanë tendencë për mbipeshë dhe kanë gjithmonë nevojë për të ngrënë zbulojnë mungesën e emocioneve të forta, të cilat priren t’i kënaqin duke u ushqyer tepër edhe në mungesë të urisë së vërtetë. Ushqimi është mjaft i domosdoshëm, por edhe një kënaqësi, pasi ndikon në gjendjen tonë shpirtërore, jep një ndjenjë lehtësimi, ngopjeje, gëzimi dhe disponueshmërie ndaj të tjerëve, mundësi për shoqëri dhe ndarje, dhe ajo që hamë zbulon gjithashtu diçka për atë që ndiejmë në shpirt sepse në momente të trishtuara interesi për të ngrënë bëhet pothuajse zero.

Gjendja emocionale – Ata që preferojnë ushqime të ëmbla po kërkojnë dashuri dhe mbështetje, për të rikuperuar ato kënaqësi që mungojnë në jetën e tyre në atë moment, për të cilat, në nevojën për të mbushur disa boshllëqe, ata janë të hapur për një familje dhe e duan jetën, duke demonstruar një rënie të humorit kur hiqni dorë nga karbohidratet gjatë ditës. Zakonisht vërehet se njerëzit priren të kërkojnë më shumë ushqime me sheqer dhe yndyrë kur janë në humor të keq, si kompensim që të modulojnë gjendjet emocionale, të përpiqen të mbushin ndjenjat e zbrazëtisë ose të qetësojnë dhimbjen e brendshme, për të cilën çokollata bëhet një një lloj komoditeti, përveç atyre që vuajnë nga anoreksia, një patologji që thekson aspektet negative të ushqimit nga i cili përpiqet të shpëtojë, duke krijuar kështu një rreth vicioz që burgos pacientin në një mekanizëm vetë-shkatërrues të pakënaqësisë.

Nga ana tjetër, ata që zgjedhin ushqime të pasura me kripë dhe me aromë shpesh kanë një personalitet reflektues dhe kompleks, një shqetësim të brendshëm, me tendencë të jenë agresivë ose të vrullshëm, si ata që preferojnë ushqime pikante, ose zgjedhin të mbulojnë aromat natyrore me erëza, djegës ose përbërës të tjerë për të fshehur ose shtyrë një situatë shqetësimi duke kërkuar emocionet e qiellzës. Ushqimi ka një funksion ushqyes, por zgjedhja e gatimeve ka gjithashtu një kuptim simbolik, pasi zbulon shprehjen e vetvetes, se kush është dhe si e propozon veten, si dhe pasqyron pozicionimin shoqëror të tij, sepse zgjedhjet tona ushqimore komunikojnë identitetin personal, kulturor, emocional dhe seksual, ato shprehin një mënyrë jetese. Ata që hanë ngadalë, duke shijuar ushqim të qetë zbulojnë se janë të vëmendshëm, jo të nxituar edhe në intimitet dhe bujar në dhënien e kënaqësisë. Nga ana tjetër, ata që kërkojnë informacion për gatime dhe përbërës të ndryshëm në një menu zbulojnë se janë një person që nuk zgjedh sipërfaqësisht, të besueshëm por shumë kërkues, ndërsa ata që zgjedhin ndonjë gatim pa shumë vëmendje, që hanë në mënyrë të pangopur janë ata që quhen “grabitqar” dhe këtë nxitim mund ta kenë edhe në intimitet. Ata që në vend të kësaj zgjedhin për të konsumuar ushqime cilësore janë njerëz të rregullt, të saktë, por shumë të lodhur, perfekt për marrëdhënie të qëndrueshme, por jo si dashnorë të virgjër dhe të zjarrtë.

Kuriozët – Më në fund, ata që porosisin më shumë sesa mund të hanë janë kuriozë, por jo shumë konstantë dhe historitë e tyre janë zakonisht intensive por të shkurtra. Vitet e fundit, vëmendja shkencore është përqendruar në “mikrobiotën e zorrëve” duke synuar të kuptojë se si ushqimi dhe ndërveprimi i tij me sistemin nervor imunitar dhe qendror mund të ndikojë në sjelljen personale dhe shoqërore, si ndërlidhja e ngushtë midis ushqimit dhe mendjes dhe ndërvarësia e tyre e ndërsjellë. Një nga simptomat e para fizike dhe mendore të depresionit, për shembull, është humbja e oreksit, të cilës i shtohet mungesa e kënaqësisë për të ngrënë. Në ushqim shkarkojmë të gjitha paranojat, zhgënjimet, varësitë dhe mashtrimet e kontrollit, duke nënvlerësuar se lumturia ose trishtimi nuk lind vetëm nga kushtëzimi psikologjik, social dhe afektiv që na rrethojnë, por mbi të gjitha nga ajo se si hamë, pasi kush ka një marrëdhënie të keqe me ushqimin, ai gjithashtu ka një marrëdhënie të keqe me njerëzit me të cilët shoqërohet, pasi një dietë e keqe ndikon në shëndetin fizik, psikologjik dhe mendor.

 

/Burimi: Revista Psikologjia




Komentet
VAZHDO TA LEXOSH

Trendet e Momentit